BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 27 May 2011

ALLAH IS MOST THE GREAT ! :)

Subhanallah subhanallah subhanallah ! indahnya ciptaan alamMu ini Ya Tuhanku ! mesti korang taukan pasal kejadian yang berkaitan tengahari semalam ? yup, ofcourse suma taw kan. pasal kejadian berkaitan MATAHARI semalam, * =.=" hmm, cuma sapa dapat tengok ke ta dapat tengok jela kejadian toe.



Semalam memang bukan luck aku tengok kejadian itu,* yela, aku masih dibuai mimpi, =] HAHA! bangun2 siap2 tuk solat jumaat, dah bising dalam umah dengan jiran jiran dah pasal MATAHARI toe, aku pun dengan blur blur aku mandi dan kuat pi solat jumaat, dan masih tidak tahu kena mgena psal kejadian nie lg, bila ja balek terus unline, maka terlihatlah photo photo yang mengUPLOAD bersepah. *Ya ALLAH, alangkah ruginya aku time toe, subhanallah subhanallah subhanallah ! =.= bertapa indahnya ciptaanMU, 


credit photo by nizam " incek itam "


Maka terlihatlah aku dengan komen komen keinsafan, kesyukuran, dan bebagai lagi. adakah ini satu petanda atau sebaliknya ? yup, dunia akhir zaman, dunia telah di telah masa begitu lama, tetapi adakah kita masih memerlukan waktu untuk masa bertaubat ?

credit photo by nizam " incek itam "


" Ya Allah ! kaw ampunkanlah dosa dosa kedua ibu bapa ku, dosa dosa ku, serta kaum muslimin muslimat, kaw terimalah taubat ku Ya Allah ! "


*aku masih bersyukur kerana dapat membukakan mata untuk bertaubat, ampunkan la dosa dosa hamba MU ni Ya Allah ! 




0 comments: